Bu Blogda Ara

2 Mart 2013 Cumartesi

Emret komutanım!

Sivil kıyafetler çıkacak.. Kamuflajlar giyilecek...
 O converse'ler çıkacak.. Postallar giyilecek.. rap..rap...rap..

Koğuş kalk!! 10 dakikaya içtima alanında Hazırrr Buluunn!!!


Asker !!
Tekmil ver!!

Samanyolu galaksisi-güneş sistemi- dünya gezegeni-asya kıtası-Türkiye cumhuriyeti-iç anadolu bölgesi-orta kızılırmak bölümü- kapadokya yöresi- nevşehir vilayeti- Ürgüp kazasından Dönence.  Emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım!!

Sanırım ben böyle cevap verirdim...
Neyseki daha 1 ay sürem var..
1 ay sonraki askeri celp döneminde gider paşa paşar ( kuzu kuzu) birliğime teslim olurum..
Aklımda bir çok soru var...
İçtima ne?
İnzibatta ne ?
80-90 kişi bir koğuşta mı kalacağım..?
Rütbelerde ne oluyor?
pırpırlar apoletler..



omuzda yada kolda olmasının ne farkı var ?
ast üst de nedir ? Nasıl bir hiyeraşiye ayak uydurabilecekmiyim ?
Çarşı izni denilen olay teneffüs gibi birşey mi ?
Hava değişimide yıllık izin olsa gerek...
Benimde abuk subuk askerlik fotoğraflarım olacak mı ?
Siper kazacakmıyım?  mevzide bekleyecekmiyim?
hucum/savunma yeleğide gozuk gibi bir şeymi ?
Omzumda bazuka, arka planda tank, sert acımasız kendinden emin bakışlar ..
G-3, bixi, havan, roketatar, rpg-7, el bombası.. ... Bu silahlar gerçek mi ? Can  yakar mı ?


Su tabancasını bilirim ben... Zararsızdır.. Soğuk havada kullanırsan hasta eder sadece.. Birde ortaokulda aldığım havalı tüfeğim vardı..(kazıklanmıştım tüm bayram harçlığımı bir tüfeğe vermiştim) Öyle attığını vuran biri değildim ama çok kuşun canını yakmıştım..Cahillik işte... Ha unutmadan rahmetli dedemin tek kırma tüfeği vardı.. Onuda kullanırdım ara sıra...

Göz-gez-arpacık .. !! Hedef imha ( çokta masum biri sayılmam )


Tertip, dede, torun, devre, toprak, poşette ne demek acaba

Askeriyenin yazılmamış kurallarını hazmedebilecek mi benim muhalif yapım..
Disco sahidende berbat bir yer mi?
Aç aç ta olacak mı ?
Askerdeki insanı sevdigi bekler mi ?
Askeri disiplin nizam intizam gelecek adına bana bir şey katacak mı ?
Askerden döndükten sonra asker anılarımı anlatsam roman olur kıvamında anlata anlata bitiremiyecekmiyim?

...
...
..


Kaç kilo gideceğim, kaç kiloyla döneceğim..?
...

Neyse
 Kafa yormaya erken..
 Yaşamayan bilmez derler ya..
 Öyle bir şey olsa gerek..



...
....
Komşu kızını zapteyle yaylalar yaylalar..
Bizim oğlan aşıktır dilo dilo yaylalar...







10 yorum:

  1. Vatan sana emanet olacak asker... Senin sayende biz rahat uyuyabileceğiz...dualarımız seninle... Allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
  2. O kadar karizmatik düşünmeye gerek yok, patates soyacağın kesin :) demek asker oluyorsun ha Dönence, güzel anılarla dönmeni temenni ediyorum..Allah yar ve yardımcın olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam bende biliyorum :) biraz havaya giriyorim sadece :) Simdlden patates sogan dusunursem vicdani redci olur cikarim ;)

      Sil
  3. Albay olmadan gelmeden o zaman :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman 15-20 yıl sonra görüşürüz :)

      Sil
  4. Aman kuzum cinsiyet değiştirmede patates de soy, çöp de topla:))
    Gitmeden görüşürüz inşallah. Ankara'ya düşersen haberim olsun. Kek yaparım sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Askeriyenin yolu ne tarafta ? Rüzgar gibi giderim artık ;) Insallah abla Dustugum yer aciklaninca soylerim . Keki duyunca Ankaraya sicak bakmaya basldim :)

      Sil
  5. Allah sağ salim gidip gelmeyi nasip etsin :)

    YanıtlaSil