Bu Blogda Ara

12 Haziran 2013 Çarşamba

Mizah da olmasa...


7 yorum:

  1. Gülmemem gerekir değil mi burda Dönence, ama ben güldüm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi ülkenin haline bakıp kaygılanmayın.. Ben askerim ya Vatan millet bana emanet. Müsterih olun :) Gülmek gerekir bence :)

      Sil
  2. Ben gülmedim..Dünya oyun oynuyor, biz birbirimizi yiyerek bu oyunu görmüyoruz gibime geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslat abla olana bitene gülerek oyunun bir parçası olmamak bence en güzeli :)

      Sil
  3. sanırım kara mizah diye buna deniliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ak yada kara oluşu fark etmez bence. Mizah mı mizah işte :)

      Sil
  4. 2023 o kadar da ileri bir tarih değil aslında. Olaylara şaşıracak kadar yani. 2073 olsa belki. Şuan bu olayları yaşayanlar bu dünyada olmazdı. :)

    YanıtlaSil