Bu Blogda Ara

23 Haziran 2013 Pazar

Yatan Adam


Malum olduğu üzere askerim ve şafak sayıyorum.. 
Şafak 90
90 gün sonra sahalara dönüyorum :)
Bolca malzeme var askerde..
Askere gitmeden önce askerlik vazifesiinin
gerekliliğine ve kutsallığına inanırken
askerden çıktığımda koyu bir 
vicdan-i redci 
olacağımın garantisini şimdiden
 verebilirim :)

Bu arada askerde esrarla tanıştım..
Kendim kullanmıyorum
Sosyal içiciside değilim
ama
cebren pasif bir esrarkeşim
Yapacak birşey malesef yok..
Askeriye çok farklı bir yer...



Askerden herkese selamar...

8 yorum:

  1. Gözüm korktu Dönence... Sağ salim bi gelsen diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo bu söylediğim ne ki.. Kendini jiletle kesenler, sinir krizleri geçirenler, eroin krizi geçirenler, ağlama nöbeti gelenler... vs Alıştım ben bunlara :)

      Sil
  2. kafana güneş mi geçti bebem. Bi bitse askerliğin de sorsam sana bu laflar neee diye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diyarbakırın sıcağı pek fena Güneş geçmiş olabilir ablacım Belkide solumak zorunda kaldığım uyuşturucu maddelerden dolayı kafam güzel oluyor.. :)
      burada 20-21 yaşındaki gençlerin keyifleri iyi ama aslında çok acınası bir hayatları var... Bir çoğu madde bağımlısı ve çok tehlikeli kişiler..

      Sil
  3. dönence geldiğinde madde işlerine mi girecen gitmeden yeni iş, eş falan diyodun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. döndüğümde uyuşturucu baronu olacağım :D

      Sil
  4. Güzel bir paylaşım .Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

    YanıtlaSil