Bu Blogda Ara

22 Şubat 2014 Cumartesi

İkiye ayıralım

Efendim..
Hayat ikiye ayrılmalı..
Tam orta yerinden ikiye..
Askerlik öncesi ve sonrası..


Şimdi efendim, kaç ay askerlik yaptında  serzenişte bulunuyorsun .. Bizim dedelerimiz 3-4 sene askerlik yapmışlar.  gıkını çıkarmamışlar.. Takmışlar göğüslerine madalyayı, dillerine askerlik anılarını gururla anlatıyorlar..  
 Peki ya Sen! kısa dönem, poşet efendi.. 6 ay askerlik yapıyorsun.. Siteminden yanına varılmıyor... ecdadının kemikleri sızlıyor..  diyebilirsiniz..

Olabilir azizim..  yıl mertebesinde olmasada ay bazında bende o kamuflajı giydim, bot bağladım vazifemi yaptım.. Bende yaşadım...
Her neyse..

İtiraz istemem.. Hayat ikiye ayrılır.
Askerlik öncesi ve sonrası...
Aslında 3'e de ayırabiliriz... 
Askerlik öncesi- Askerlik- Askerlik sonrası 

bir vaatte bulunuyorum;

İleride 4'de olmadı 5'e ayırabilirim

Siz isteyin sayıyı artırayım..


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder